14.05.17


la por al fracàs

en tot allò que no depèn de mi
exclusivament
mai hi aposto el 100%
per la por a la pèrdua
a la derrota
a l’error
a l’accident

em passa molt més sovint del que voldria
ja que la majoria de projectes
no són només personals
la confiança en els tercers
és la clau de l’extremisme

em passa amb temes professionals
em passa amb el barça
amb escons
sí, sí, sí, sí, bueno... bueno... i la dissolució
acaba donant un resultat
esperat, no generalment victoriós
i la derrota fa menys mal

però en canvi,
en el futbol, hi poso tota la llenya al foc
i gairebé sempre m’acabo cremant...
deu ser que penso que jo sol puc guanyar sempre
i m’ho crec

imatge: despatx d’en bofill, gràcies a Arxius
sona: el ventilador del portàtil de la dreta

activitat alterna: el barça perd la lliga al camp nou

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada