14.10.30


em sap greu per tota
aquesta gent que està
volcada amb el moviment
independentista

jo, com a bon relativista
tot ho reconsidero

quan aquest era un tema tabú entre
els catalans, jo era independentista
jo anava als concerts de la JERC
jo anava als partits de la selecció catalana
jo cridava amb totes les meves forces el
i - inde - indepe...
i m’emocionava, amb la pell de gallina i tot
quan els segadors sonaven a capel·la a
qualsevol contornada...

i ara veient tota aquesta gentada
convençuda que volen un país nou
em sap greu

i me’n sap perquè potser
tots aquests - que acaben d’arribar -
es pensen que serà fàcil
que pim pam, país nou
com qui canvia de feina
o de parella

però això no serà així
massa interessos ocults
com les targetes, les comissions, els lobbys
massa poders emmascarats de
polítics  i urnes cada bastants anys...

i si molt no canvien les coses
això es desinflarà
quan bufin temps de
a) bonança
b) guerra

imatge: lego, història, construcció, inflable (un llibre sencer s’escriuria!)
sona: baby devendra banhart a jamlet (16/h!)
activitat alterna: tomorrow euromed direction halouin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada