16.07.12


juliol passa
i jo sense idees
o sense ganes
o sense temps

un mes estressant per les vacances imminents
dues setmanes de no treballar
per oblidar
per netejar

dilemes professionals assalten altra vegada
la meva estabilitat diària
com el jenga, quan toques una peça tota la columna es mou
però per seguir amunt has de continuar movent-les

fa molt temps que estic igual
fa molt temps, també, que vull un canvi
i fa molt temps que no tinc pebrots
o que em falta l’empenta
- interna i externa -
per fer el salt
per deixar alguna cosa
per buscar-ne una altra
- sempre intentant deixar les portes ben tancades, però sense clau -

necessito un alter ego que no estigui implicat en la meva vida diària
però algú que em pugui comprendre des de dins
des del sector... penso en un camp verd, però tampoc podria ser una referència (o sí!)

m’imagino cada matí fent feina de t113
i totes les tardes fent feina per l’arquitecte roger

potser un matí a la setmana aniria a jamlet?
o potser ja ni cal

necessito inventar escenaris i veure-m’hi en el futur, sent tres, i amb molta son

és hora de saltar

imatge: idees, al sostre
sona: els cotxes del carrer vila vilà
activitat alterna: dos capítols de cites, estant sol, esperant que torni del seu sopar de la mina

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada