17.04.11


panots
lletres
llibres
i moritz a la terreta

trobada distesa i interessant
amb l’autor de la memòria subtil
amb en perers compartim afició
pels panots
ell, però, ha perseguit i publicat
un gran llibre
ple de contingut dens i ben classificat
la meva col·lecció
a la seva vora és com una joguina
sense fons filosòfic
però amb intenció personal

què fer d’aquests panots?
una web
un catàleg
una exposició? - una altra -

quan em quedi sense feina li podré dedicar temps
o he de deixar de perdre el temps fent feina pels altres
i començar a tirar endavant els meus projectes?
les meves il·lusions?
els meus reptes?

de dia al putxet
la vall d’hebron és divertida
molta feina, sense saber-ho
queda per fer
però una mica ennuvolats
i despistats

el dinar, al kamana, com sempre, és l’oasi del dia

imatge: paviments ceràmics
sona: -
activitat alterna: el barça torna a perdre de golejada...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada