18.04.04



oh! abril!

la intensitat de la vida professional

matí dedicat a una ITE d’un edifici de la zona alta
pisos de luxe, altres antics, altres horribles
la chica, russa, cubana, filipina, d’on vulguis...
redactem informe de mesures cautelars i endavant

un contacte m’ofereix una reforma d’una escola
del consorci d’educació
m’animo
és un client nou i em veig capaç
sempre queda la por d’enganxar-me els dits
necessito el meu local ja

debatem, tot dinant,
sobre l’empresa supra-familiar
sobre els sous i els beneficis
sobre la declaració de la renda i els gestors fiscals
peus de plom amb la família

securitas direct ens venen alarmes a tot drap
el local no està ni en obres i ja cal posar l’alarma?
és car, però ho tindrem protegit
i si només posem la placa a la façana?

la meva primera ITE ja té veredicte
tres esmenes senzilles i ja podrem tirar endavant el programa de rehabilitació
i, el més important, les reformes dels patis i la coberta

tot plegat entre dos solvies i dos bancs sabadells...

imatge: fronton
sona: tos a l’habitació
activitat alterna: barça, mad men i bibe

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada