12.01.30


el gener s’acaba
i una dotzena part del 2012 s’esvaeix

fa res esperàvem el nadal com el gran catalitzador
l’inici del final
l’eclipsi laboral

i “res” ha canviat... o molt poques coses
però són aquelles coses que són les que costen més de canviar
d’arrencar
d’estimular
de motivar

aquell cuquet que comença a treure el cap
en forma de currículum que d’aquí poc volarà per internet
oceà enllà, o transpirenaic
aquelles classes d’aquell idioma que entrebanca
contactar els possibles companys de destí

donar per suposat que en uns mesos
no viuré a casa
ni a Barcelona... em costa de creure
però al mateix moment
la il•lusió de començar una nova vida,
assolir nous reptes
i assumir noves responsabilitats
em fascina

imatge: un poema*
sona: -
activitat alterna: kmm

jo la col, tu la rosa
jo la verdor, tu el color
jo la tendresa, tu les espines
jo la novetat, tu les tradicions
jo cuinat faig pudor i tu sempre fas bona olor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada