12.05.30



avui és un dia llunàtic
una estona pels núvols
una altra a l’infern

m’emprenyo amb el futur
aquest incert futur
del que tothom opina i ningú actua
n’estic fart de la societat plena de lladres i capullos
que només busquen el seu benefici personal
amb els bancs, que xupen tot el que poden
amb els polítics, corruptes fins la mèdula
“és innat en les persones” doncs NO
jo crec en el bé comú
en la utopia de les persones per sobre de les empreses
en la solidaritat ètica, no publicitària
fart d’estar manipulat des del primer raig de sol
fins que tanquem els ulls

veig una altra vida possible
però molta (i massa) feina a fer
molts vicis haurien de desaparèixer
molta gent hauria de canviar
i no ho faran, perquè aquests, ja viuen bé així

més a prop
veig una emancipació possible
estranya o llunyana
sense un rumb clar
ni on afagar-nos
però confio en mi mateix
en la meva voluntat del pro
del sumar
del motivar i motivar

i també m’ofenc
quan veig que no tinc cap opinió clara
formada envers temes importants a la vida
sobre qualsevol cosa res és clar
el primer missatge que arriba 10 punts
el següent 8, i l’altre 12... i així anar picant d’aquí i d’allà

* el dimecres que va ser dilluns, amb totes les seves conseqüències

imatge: un arbre, que ressuscita diferent?
sona: (veig que necessito escoltar més música)
activitat alterna: buscar un banc ètic / decidir mallorca 2012

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada