12.10.04



un cranc camina de costat

mai endavant
el pas necessari
per avançar
per fer funcionar les coses

avui em recomanaven
empènyer, empènyer, empènyer

i em sento empès a emprendre noves responsabilitats
que no puc acceptar pel
meu gran sentit de responsabilitat

perquè accedir-hi debilitaria el meu estatus
professional
emocional
vital

em sento volgut, estimat
valorat
però de reüll,
també una mica maltractat
la falta de confiança en un equip de treball no és bona

i si ja deu costar liderar un conjunt de persones que
a canvi d’un sou
estan al teu servei...
liderar un conjunt de voluntaris
que fan el que volen perquè no han de respondre per ningú
ha de ser una odissea
un repte infinit

imatge: la tenacitat i l’atreviment del cranc mediterrà
activitat alterna: polòniatv

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada