13.01.01


comença un nou any
segueix un projecte interessant

el 2012 ha portat canvis,
variats i importants
tal com jo mateix em deia el 04.01.12
“el que està clar és que el 2012 no acabarà com ha començat”

he marxat de casa (però no de ciutat)
visc en parella (però no ens hem casat)
tinc més d’una feina (no per molt temps?)
políticament em sento valorat
(però un parèntesi formal és necessari per recuperar energia)

i si em pregunto què vull del 2013...

el primer pensament és que no canviï res,
si acaba tal com a començat serà un any excel·lent
però sempre s’ha de ser optimista
i voldria que el 2013 donés un parell de voltes més a cada
experiència
convivència a 3 nivells
responsabilitat adquirida i formalització professional
sense eleccions però amb accions


imatge: cabana platgeta... el crit!
sona: ipod surround
activitat alterna: ocellets de paper de la tate

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada