13.08.07


mentre molt gaudeixen d’això
jo gaudeixo de la meva feina

aquella feina que em dóna de menjar
però que també m’omple de sentit
i que m’ajuda a ser més bon professional i més bona persona

visites d’obra
saber tractar amb la gent (gran)
conciliar, consensuar
decidir, persuadir, convèncer
acceptar, acatar, recular...
de tot s’ha de fer entre parets polsegoses
muntanyes de runa i bastides infinites

a les 20:30 tocades..
després d’haver  sortit de casa a les 7:30
que el bicing no ancori bé la bici
i que el metro s’escapi als nassos
només es pot seguir sent optimista
amb un bon llibre entre les mans...
ara és el torn dels deu negrets
de l’àgata cristi

imatge: un mar en calma (allà al 2005)
sona: -

activitat alterna: passant fotos movris vell

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada