13.11.14


l’esperit crític i la casualitat vital

com una ciutat
un poble un barri
ens aboca a trobar-nos i retrobar-nos la mateixa gent

gent desperta, gent entusiasta, gent amb empenta

des de canals diferents, canals transversals, paral·lels

em trobava un cabot en unes jornades d’integració muequils
em trobo un cabot a la parròquia del barri on visc
i em trobo una altra vegada el mateix cabot encomanant
feina
i molt bona feina!
al despatx on col·laboro

ell no se’n recordarà però jo el tinc present
i ara que m’han tret la meva missa de vuit al costat
haurem d’anar a visita la santa madrona
perquè “déu em parli”
potser a través de jesús a la una de la matinada
ben col·locadet...

imatge: drassanes reials, una decisió projectual
sona: el vapor de la mongeta verda (tendra)

activitat alterna: visita d’obra a W15

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada