18.05.13


cap allà

cap de setmana barceloní

divendres en bici fins la platja
el nen flipant
els guiris torrant-se
i nosaltres cansats, ben esportius

dissabte de barri,
les compres del comerç proper
sastre, hamburgueses, pollastre, fruiteria, farmàcia, forn...
ho trobarem a faltar?
com em pot fer sentir tan bé fer aquestes coses?

la primavera apreta i plou cada dia
ahir et fonies i avui et congeles... no hi ha qui s’aclari!

diumenge de missa de joves i celebracions
velles glòries del MUEC i jo que ni saludo...
algun dia m’hauré de fer veure
pel bé de la meva simpatia
però sóc tímid i mandrós
quin món aquell que vaig estar-hi tant còmode
i que ara esquivo...

imatge: tu, ves cap allà
sona: cu-cu de dos quarts de dotze
activitat alterna: posant-me preu per una cosa que no he fet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada