19.05.16


primera actualització des de l’estudi

gràcies a Dropbox
ja tinc el document a qualsevol lloc del món
n’era reticent sense saber-ho
per no tenir la possibilitat d’escriure
en un entorn que no fos el casolà
però veient la poca energia de les nits
la falta de temps
potser serà millor per tots (el jo d’ara i el del futur)
que puguem escriure el que sigui quan sigui des d’on sigui

i ahir va ser una jornada important
important perquè la porto pensant des de fa moltes setmanes
em rondava pel cap, m’impedia fer altres coses, em tenia captiu

i al final, tot i la preparació conscienciada
la presentació ha estat curta
el públic atent a mitges
però receptiu a les coses diferents
- el joc dels materials, les maquetes dels racons -

per la tarda, a l’aula
resultats interessantíssims per la seva visió de l’espai
la organització de les seves cases
i l’afany de divertir-se

i un comiat final molt emotiu
que m’anima a seguir fent tallers
per nois i noies joves
per donar a conèixer l’arquitectura
i donar-los eines per entendre-la
i millor el futur de les ciutats

imatge: toquem el travertí
sona: pany de la porta, els sogres!
activitat alterna: casa ccc, normativa planta baixa i un pis

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada