19.11.20


els efectes col·laterals
de fer un curs a l’escola sert

vol dir passar cada setmana pels carrers del gòtic
i veure cada cop aparadors diferents

i tenir la oportunitat d’entrar a una galeria d’art
i deixar-me corprendre per artistes desconeguts

després de començar a seguir al chillida leku a instagram

m’han entrat unes ganes immenses de ser artista
de voler expressar amb formes
o dibuixos
o escultures
els volums
les cares
les connexions
els elements
les tensions
la coherència
la calma
la honestedat

però no sé fer
o no tinc la capacitat per liderar-ho

per una altra banda em parlen del Kuppers
i la seva teoria del triomfador respecte el impecable
i és l’actitud de ser generós de ser bo, de ser més
i encomanar-ho al voltant

cal iniciar un camí investigador per fer el meu art?

el que més em tira enrere és el temps que s’ha d’enterrar
fins que trobes alguna cosa amb cara i ulls
hores i hores i hores per aconseguir quelcom potent
perquè si surt en 10 minuts
no pot ser bo

imatge: una obra d’art exposada
sona: -
activitat alterna: a IKEA a comprar un arbre de nadal!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada