20.02.10


últimament estic molt poc productiu
i és que no tinc temps per parar

una grip més virulenta del normal
s’ha cebat amb la companya de feines de la llar
i tot ho he de fer jo
cada dia
pel matí, esmorzar, netejar mans i cara, vestir i al cole
a la tarda, dutxa, sopar, netejar la cuina, dormir
i a més
posar rentadores, estendre, desestendre, plegar i guardar
passar la queli - per sort quin estalvi de temps! -
mantenir les plantes al dia - sense massa aigua! -
i ordenar tota la sala abans d’anar dormir
per tenir un despertar estàndard

i com no saber gestionar un grup de gent
convidant als primers que passen
a quedar enganxats per sempre
la gent no vol responsabilitat ni compromisos
som pocs els que gaudim cada setmana
dels dilluns futbolístics
i tot el petrecol de col·legues als que he demanat
i que sempre em repeteixen que no poden...
ja em fa vergonya tornar-hi

i un nou front obert
terrassa via valència
uns honoraris suculents
però una feinada que potser portarà massa hores
que haurem de treure de no sé on


imatge: una tulipa vermella i de fons tulipes vermelles
sona: -
activitat alterna: passant documentació postgrau a borja

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada