21.11.25

 


massa dies sense deixar per escrit
vivències
records
hàbits
novetats
 
la web professional ja està online
però no està publicada
estic content
després de mesos i anys bloquejat
en dues nits i l’elementor
he creat la web
responsive, amb els detallets que volia
i que espero duri uns quants anys
tots els xafarders sabran les coses que faig!
i shhht! presentaré la TLL als FAD
 
segueixo jugant a futsal un vespre a la setmana
he començat a jugar a pàdel algun dia
i algun altre vaig a la piscina a fer veure que nedo
 
el dilluns vaig deixar-me fer un massatge per la ybachi
molt agradable però les contractures estan millor sense tocar-les
- ara encara tinc molèsties! -
 
avui és pre-black-friday
i estic saturat de tanta propaganda
hem fet algunes compres previsores
per ajudar a SSMM RRMMOO
 
el bru va a piscina els dilluns a can Ricart
i el ber hi va els dijous als penguins diagonal
diferència substancial de preu
i ambients substancialment diferents
 
imatge: rajoles del segle XVIII
sona: notificacions del mòbil de twitter de les enquestes d’arquitectura efemarq
activitat alterna: renovar dominis

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada