22.03.07

 
dilluns a tope
 
14 tasques completades al calendari
entre coses de casa
coses de feina d’aquelles que vas endarrerint
al no tenir un projecte gros gros urgent urgent
- que en tindré dos molt aviat -
puc treure temes més petits endavant
 
un partit de futbol boníssim
que ens sortia tot
jo he acabat amb un hat trick de traca
 
i ella la noto premen
molt arisca, a vegades antipàtica
amb ganes de comprar coses
una mica perquè sí
i la meva actitud és de deixar passar
però de tant en tant
dir, ei! fins aquí.
perquè sinó se’ns menja
 
avui dos aniversaris Bor i Edu
felicitats tots dos i amb possibilitat de veure’ns aviat
 
i en tres dies serà el meu
possiblement no torni a escriure - espero que sí -
però el que realment em faria il·lusió és que em vinguessin a veure jugar a futbol
potser més a l’estiu
 
i un somin tot estrany:
en una discoteca, amb amics que no et sabria dir quins,
i a la sortida ens trobem a la Cri Po
que no em reconeix
i després veiem que només són les 20:00
tot ben curiós...
 
imatge: volem amunt
sona: tu tens diamants als ullsss... crec que és una cançó dolenta, mal lligada però que s’enganxa
activitat alterna: rentar la thermomix, estendre la roba de futbol, endreçar el menjaro... i escriure!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada