23.03.05


aquest inici d’any costa trobar el moment per escriure
principalment perquè per la nit ja no obro l’ordinador
i si a vegades tinc la necessitat, ho faig al mòbil i oblido
transcriure-ho aquí
 
el cas és que crec que em faria bé d’obligar-me
a ordenar els pensaments
de revisar el passat
de plantejar el futur
m’agradaria tenir la capacitat de parar
reflexionar
fer present el present
 
ahir vaig tornar a missa
a santa madrona m’esperava una comunitat petita
molt familiar - per la missa de catequesi
i amb un pamflet final que demana
que escriguis què pots aportar a la comunitat
com hi pots participar
amb temps, amb presència, amb coneixements
acollir, acompanyar i servir
i crec que val la pena que ho escrigui,
sense saber ben bé què,
vull formar part de la comunitat
per poc temps que pugui, encara que suposi
deixar la família de banda unes hores
 
i una notícia tràgica que m’arriba de rebot
una companya d’escola ha mort a causa del càncer
atenció: la vida és curta, la vida s’escapa si no la vius
 
i la quaresma ens pregunta què podem millorar
què podem canviar de la nostra visa per poder
gaudir la pasqua en plenitud
 
imatge: arranquem els motors (?)
sona: avui a l’auditori ullsclucs!
activitat alterna: fent còpia de seguretat de les fotos del mòbil

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada