24.10.08


de feinetes i feines
 
la setmana passada volia escriure sobre
les feinetes que em feien feliç
i crec recordar que em referia
a fer ordre a casa o a l’estudi
a tatxar elements d’una llista
antiga i interminable - que s’alimenta cada dia -
de fer lloc als trasters
de desprendre’s de tot allò innecessari
que algun dia algú va creure important guardar
però que avui marxarà i mai més ningú recordarà que hi va ser
 
i avui m’han entrat ganes d’escriure
sobre la feina professional
amb la que estic còmode
i que m’hi podria dedicar a temps parcial
la gestió i gestió documental d’un negoci
 
a la TLL
pagar factures
portar al dia els excels
de reserves, de factures, de comptadors...
donar lectures, d’impostos turístics, aigua del pou...
buscar millores per l’edifici
descalcificador, il·luminació temporitzada...
 
a panabe
excel de factures
presentació de l’IVA
ordre en A4 a tinta
escriure i avançar documents no vinculants de projectes
d’aquelles coses que no poden tenir una alternativa
fer la feina bé, a la primera
 
 
imatge: a Calonge, dij i div feiners
sona: -
activitat alterna: vendre la cadireta weeride

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada