12.03.20


nit de camp nou

partit intens, 8 gols altra vegada
gairebé sense veu
sense mans
ni pantalons
però content de poder viure en directe
aquests moments importants de la història
d’un equip
del que en podré parlar als meus néts...

i el colmo del frankfurt
una cua, llarguíssima
no es mou ni a cops de pal
tothom torna i seguim allà
serveixen lents i malament
ens maquen i el bucadill entra fatal...
nunca mais assim

a can shakespeare
cada dia l’abisme és més previsible
ho veiem tots i ho veu ELL
i no hi ha qui ho pari...
frança no sembla, tampoc, una bona solució...
“n’estic una mica cansat d’aquest concursos, ja...”

i mentre, jo em distrec amb torres-hotels
webs impossibles
i viatges a cantabria valencians

*ahir, diria, que vaig jugar una estona a futbol amb algun
amic de les arts... o sinó eren dos clons seus!

imatge: montserrat de façana
sona: baaaarça! arbitrucho de mieerda!
activitat alterna: el quebec als mitjans

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada