14.01.12


després d’una activitat poc habitual
el divendres
comunió de despatxos
exposició d’espais verds
passarel·la d’arquitectes estrella(ts)

de camí nocturn i solitari a casa
un pensament m’ha vingut al cap

estic atordit per saber el què està bé i el que no
estic espantat per què m’agradi alguna cosa que no em pot agradar
per si el meu gust no és afinat
per si la “meva” arquitectura no agradarà
per tenir opinions poc greixoses o massa salades...

al cap i a la fi, què és el bé i què és el mal no ho sap ningú
si tu dius que t’agrada, segur que convences algú perquè li agradi

les opinions formen altres opinions
i decidir que un edifici és un cagalló
o un tirabuixó
no depèn de ningú més que de tots
i de l’acèrrima defensa que hom li pugui fer

un altre tema és
la convivència i l’acostumar-se a tot
sense voler
i a causa del dia a dia constant
que fa que alguna cosa
que en un determinat moment resultés extranya
l’endemà resulta de tota la vida

* hem pujat a La Mola

imatge: ella sobreviu, i no és del tot bo
sona: -

activitat alterna: 30anysTV3... i la informació sesgada

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada