20.03.11


massa casualitats

veig a facebook una bona opinió sobre
el programa this is art del diumenge 8 de març
un altre conegut corrobora la idoneïtat del programa

tres dies després decideixo veure'l

casualment el presentador
és el mateix que dos dies abans m'havia aparegut
- també a facebook -
en un vídeo del BBVA posant en dubte l'art bonic o l'art lleig

segueixo el programa amb interès
però quan arriba el Balagueró em començo a adormir
decideixo parar i anar a dormir
però veig que només queden 14 minuts de programa
- va faig un esforç i l’acabo -

a la següent escena veig un company de futbol
dins un taüt
parlant amb optimisme de la mort

m'agrada que em passin aquestes coses
perquè animen a prendre decisions difícils
avui la fàcil era anar a dormir, com ahir i abans d'ahir

l’aviso per whatsapp i em diu que fa més de dos anys d’això
i m’adono que és un programa de tv3
que ara fan a la2
i més passat de moda que la grip estacional

- i he complert 35 anys
- i m'he fet un altre esquinç al turmell esquerre

imatge: una escultura de por
sona: coronavirus per aquí coronavirus per allà
activitat alterna: gestionant una cancel·lació de la torre des de l’estudi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada