20.03.19


un dia del pare molt diferent

segueix el confinament
que bàsicament es tracta d’estar tot el dia a casa
entre 4 parets
3 persones
i sortir una estona a treballar

i avui l’he cagat molt gran
he fet una cosa que em sap molt greu

plantant amb el bru
ens hem trobat en un test 3 llimacs amb cries
els hem estat observant
- no els hi feia gaire cas -
però es movien una mica i potser n’haguéssim pogut treure suc

al cap d’una estona estàvem recollint
- ell ja anava en bici amunt i avall -
he decidit tirat el test i la comunitat de llimacs a la brossa
ja que es mengen les plantetes del nostre “jardí”
- o això crec jo -
ell ho ha vist i ha dit: “pobres macs”

se m’ha trencat el cor
encara el tinc encongit quan hi penso

aquests petits detalls són els que marquen una personalitat
i si ell veu que jo no “estimo” els llimacs
que els tiro a la brossa
ell assumirà aquesta mala ensenyança

només espero i desitjo que no se li quedi gravat
i que aprengui d’avui que trasplantar plantes en test més grans
fa que creixin millor i més sanes

imatge: un palmito
sona: “música para trabajar” a spoti
activitat alterna: fent feina a l’estudi (solvia st cugat clota presto amidaments)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada